הגיגים על הסכם ממון

אדם אינו אוהב להרהר על מצבי חיים לא נעימים, זהו טבעו! יחד עם זאת, רוב רובנו מתכוננים ליום סגריר ובמידה לא מבוטלת יש לומר. לדוגמא, רובנו רוכשים פוליסת ביטוח חיים, רכב, דירה, חלקנו חוסכים בתוכניות חסכון לטווח ארוך, פותחים קרנות פנסיה, מבטיחים את עתיד ילדינו והיד עוד נטויה.

אולם, האם הקדשתם מחשבה מספקת לשאלה – מה יקרה אם בשלב כל שהוא בחייכם, חיי הנישואין או מערכת היחסים הזוגית שלכם חו"ח יעלו על שרטון ותאלצו להיפרד?, כיצד יחולק רכושכם אותו צברתם בעמל רב במהלך חיים שלמים?, חלקו אולי נצבר לפני מועד תחילת הקשר הזוגי או שנתקבל בירושה במהלך השנים? ומה יעלה בגורל כספים או רכוש שניתנו לכם במתנה מהוריכם היקרים?

אכן לא נוח לעסוק בשאלות שכאלו, לבטח שלא בתקופה של תחילת קשר זוגי, המתאפיינת ברומנטיקה והתרגשות יתרה לקראת מיסוד הקשר, אף לאחר הנישואין, לא תמיד נעים לעסוק בתהיות אלו. יחד עם זאת במקרים רבים אין מנוס מדיון באפשרות לערוך הסכם ממון ואף לבחור בחלופה זו, שכן כל בחירה אחרת עשויה בדיעבד לגבות מחיר כספי כבד, צער רב ומפח נפש גדול.

הסטטיסטיקה העגומה של שיעור הגירושין הגבוה בישראל והעולה באופן עקבי בשנים האחרונות, על פיה אחד מכל שלושה זוגות מתגרש, ראוי שתייצר דיון אחראי ורציני המונע מבגרות מחשבתית לעתיד המשותף ואשר יוביל לחתימה על הסכם ממון המותאם אישית לצרכיכם ואשר יערך באופן מקצועי ע"י עורך דין המתמחה בתחום זה וזאת מראש, שעה שמערכת היחסים שלכם יפה ושקטה ומלאה בהערכה ואהבה.

כאמור קיימים חששות רבים מהעלאת נושא הסכם הממון בפני בן/בת הזוג, זאת בין היתר בשל החשש שהנושא יעיד על אי אמון בקשר או שיערער את הבסיס הרומנטי ויהפוך את הקשר לכלכלי, קר ומנוכר.

עבור לקוחות אלו יצרנו במשרדנו שירות ייחודי, המאפשר להפוך את ניסוח הסכם הממון לתהליך שיתופי. אנו מתמחים בגישור ליצירת הסכם ממון, במסגרתו נסייע לכם להביא לכלל ביטוי את הצרכים והאינטרסים האישיים שלכם באופן מקדם, תומך ושיתופי. בסופו של תהליך תוכלו להנות מהסכם ממון שהושג בשיח משתף ופתוח, מלווה בתחושת וודאות, בטחון וכנות הדדית-קרקע בטוחה לתחילת החיים המשותפים שלכם.

צור קשר